Sunday, February 6, 2011

In the cave




















pirti kagahod nga tagipusu-on
nabungol nagid ko sa imo
sobra ka pa sa lamok sa talinga

mata nga hindi kapahimuyong sa ginabasa
sagad ka libot pangita simu itsura
matuod kay mi litrato man sa memorya

hindi paulihi ihambal sa iban
sa taga tini-un waay kaw gapanapak
waay man pako pero kadasig lupad palagyo

namati sa kwentong bayan
maayo ka pirmi sa ila panlantaw
daw naintu-an man ko kun kis-a

malaw-ay lang gid pinsarun
bisan paghigalaay waay paabuton
ti mo, mu na gid na guro

dumdumun ko gid pirmi amay kag iloy ko
kag ang kamaayuhan sa Ginoo
ina! waay rason hindi magtutum tu-on

bwas mabal-an talang gid na
sakto tanan nga gakalatabo
way kaugma-ong gugma, hala itago sa kweba

paningkamutan indi magmala-in ang pamatyag
akun lang gid twerka ang halog guro
kaluy-an tani, hindi nako maluyag sa imo

uliton ang mga pag-ampo
bal-an ko hindi paniki ang gapamati
ang nag-ubra sa langit, makasaligan

1 comment: